Thursday 5 September 2013

Serabuts!

Salam lovers!


Huuuuurrrmmmmm.... tak tau nak cerita macam mana. Tapi apa yang saya rasa sekarang ni is TERTEKAN! Yess TERTEKAN SANGAT!! malam tadi tak boleh tidur, menangis sorang-sorang... punca kecik je sebenarnya tapi tak tau la kenapa rasa macam stressssss sangat-sangat. 

Biasalah kalau dah nama pun anak dengan ayah, mesti tak terlepas selisih faham kan. Tapi saya tak tau la kenapa malam tadi rasa bengang nyeeeeee sampai rasa nak bunuh diri je!! (kenkonon je tu,ingat saya berani ke?) gini, ayah saya memang ade la buat business sendiri ala kecil-kecilan je tapi saya ni merangkap "sectary" (konon lah) ayah kat rumah jer lah. So segala paper work memang saya la buat, surat-surat ke kiraan ke semua lah. So last night it was a night mare to me. Gaaaahhhh!!! Ayah balik dari meeting around 11 lebih tak silap, saya memang dah masuk bilik time tu, tetiba mama jerit panggil saya. Rupanya ayah marah kat saya sebab paper work saya ade amendment, bagi saya it was biasa lah kan, sape tak pernah buat silap. Tapi tak bagi ayah. Ayah dia seorang yang perfectionist. So ape lagi bebel-bebel la dia malam tadi. Dammit!! Dah la saya tengah mengantuk, mamai-mamai turun pastu kene bebel-bebel. Ok pasni tak mo dah jadi clerk kat rumah, cukup lah kat office ni dengan 3 kepala kat rumah tambah lagi 1. Grrrrrrrr!! T_______T

Then talk about my cik wie. Tu lagi sorang. Rase nak ceeeekiiikkkk je mamat tu. Last week dia balik Terengganu, ok fine kalau dah balik sane memang bz la gamaknye kan nak buat itu buat ini untuk preparation memang dia jarang la contact me. Tak kisah la bab tu. Tapi yang nak marah tu dah balik sini tapi tak reti-rati la dia nak contact kita ni. Dia balik sane dari Jumaat, sampai sini Selasa aritu. Tah la ape yang dia sibuk kan saya pun tak paham. If bz ke ape ke bagi tau la..tak la kita ni pikir macam-macam. Majlis dah nak dekat, macam-macam nak kene buat. But perhatian tu please laa..jangan la sampai buat-buat lupa. Tssssk, tssskk, sedih tahu!! Nasib ade blog. Boleh jugak luah kan kat sini. Ringan sikit kepala ni. Kita nak kan perhatian je.. lagi-lagi bila tengah bengong macam ni, text la sekali pun dah ok. Huhuhu.. 

Dah tu je nak cite kali ni. Memang otak pun tengah tak betul dah sekarang ni. Balik keje sambung dengan keje kat rumah lagi, keje yang ayah bagi lagi, nak buat hantaran lagi. Terkeja-keja tau kita ni. Me is SERABUTTSSSS!!  



     

No comments:

Post a Comment

Thanks yaaaa.... =)

Nuffangs Adds