Monday, 17 October 2016

Penapis Air BIO PURE

Assalamualaikum..


Nak mintak tolong kawan-kawan jawab 3 soalan kat bawah :
1)Kat rumah dah ada penapis air ke belom? 
2)Astro/Android Box ade tak? 
3)Bill internet berapa sebulan?

Untuk no 2 & 3 mesti ramai yang sanggup keluarkan duit dan bayar setiap bulan tapi Masih Ramai yang belom SANGGUP berkorban untuk no 1. Sebab ramai yang beranggapan penapis air bukan keperluan utama, tapi tahu tak sebenarnya penapis air lah yang terpaling penting dalam rumah kita. Hari-hari kita disogok "PASTIKAN MINUM 8 GELAS SEHARI" tapi... kalau air yang kita minum tu tak bersih, sihat tak? anak-anak dan ahli keluarga kita confirm ke minum air putih yang bersih? SANGGUP KE? SANGGUP NAK KASI MINUM AIR SAKIT?

Kesimpulannya:- 
Bila kita minum air yang tercemar, risiko utk menghidap penyakit seperti Buah Pinggang Rosak, Canser, Oksigen tak sampai ke otak dan sebagainya..
-air paip yg disalurkan ke rumah kite seharian mengandungi karat & mungkin juga  mengandungi Rumpai, Zink dsb.
-Air yg ditapis pulak, walaupun telah ditapis tp tak juga bersih, masih lagi mengandungi bahan2  tercemar, walaupun di gembar-gemburkan ade mineral dsb. Rugikan, Beli penapis air yg kesannye  sama jugak macam air yg disalurkan kerumah,
- Air RO memang kiraan dgn Tds Meter 000, Tapi air ni yg patut kite minum hari-hari, tak      
membebankan buah pinggang kite. 


Hasil carian imej untuk bio pure elken




Hasil carian imej untuk bio pure elken







Kelebihan Bio Pure
Kenapa perlu bertukar ke Bio Pure K-Series?
>> Menapis sehalus 0.0001 mikron umpama sehelai rambut dibelah 500,000 kali.
>> Pengiktirafan S300 MOHOR EMAS WQA.
>> Sistem terbaik Top 4 didunia.
>> Mempunyai 3 kelebihan suhu.
>> Teknologi pakar Air dunia CWS tahap VI selama 30 tahun.
>> Sistem yg direka khas utk kualiti air di Malaysia.
>> Kos Penghantaran & Pemasangan PERCUMA.
>> Largest After-Sales Service team in Malaysia.
>> Frost & Sullivan Asia Pacific Top 1% of World Best Practices 2012/2013.
>> Trusted Brand.
>> Pengesahan SIRIM.
>> Service Reminder every 12 months.
>> Halal.
>> Hampir 3juta Pengguna diMalaysia
>> Waranty 2 tahun.

Payment ada 3 cara :-
1) Cash
2) Credit Card 0% int 
3) Aeon credit 


Hasil carian imej untuk bio pure elken K 400














FREE DEMO AND CONSULTATION!!
PM/Whatsapp

012.3363068
012.3363068

#O2ON++
#konsepMRT
#airsihatbukanairsakit
#cegahsebelumterlambat

No comments:

Post a Comment

Thanks yaaaa.... =)

Nuffangs Adds