Thursday 10 October 2013

Selesai SuDaaaaHhhhh.... :)

Salam lovers!

Alhamdulillah...segala urusan pernikahan dan persandingan kami dah pun selesai sepenuhnya. Amiiiinnnnn...semuanya berjalan dengan baik. Terima kasih pada keluarga saya keluarga cik wie, saudara mara,kawan-kawan yang banyak membantu dalam majlis kami tempoh hari. Walaupun majlis hanya lah sederhana tapi atas bantuan mereka majlis berlaku dengan meriah sangat!! Seronok betul bila dapat berkumpul ramai-ramai!! Time kasih yang tak terhingga tuk mereka2, muah muah muah!! Hehehehehe.... Nak tengok gambar tak? nak nak nak???!! hihihihihi...sabar eh tunggu tau..sekarang ni pun saya tak dapat lagi soft copy semua gambar2, camera hand phone ade tapi nanti lah, nanti kite tunjuk yang cantik punya ok. Mihmihmihmih...  

Tapi ape pun Perkahwinan ni sangat-sangat lah perkara yang paling menakjubkan, rasa dia lain sangat... bila selesai je akad nikah tu ade satu feelings yang tak dapat saya nak gambarkan, rasa macam tenang sangat...comfort je rase dalam hati ni..Alhamdulillah. Hihihihihi.. time kasih cik wie sebab sudi ambik kite jadi suri dalam diri awak.. :) 

Ok lah nanti kite cerita lagi eh. Saya pun baru je masuk kerja semalam, kelmarin baru sampai k.l dari terengganu, penat tak hilang lagi tapi apakan daya tugas tetap perlu dijalankan nanti tak dapat pulak nak makan sesedap kan. Hehehehe... Nanti saya upload kan gambar kawin sikit-sikit ok. 



Ni time lepas selesai akad nikah. Hehehehe... =p moga perkahwinan kita ni kekal sampai jannah, insyaAllah. Amiiiinnnn...

2 comments:

  1. tahniah awak. Kite lak berdebar2 ni. Hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time kasih... insyaAllah saya doa kan majlis awak pun berjalan dengan lancar. Welcome to the club! ;p

      Delete

Thanks yaaaa.... =)

Nuffangs Adds